kenangan kita

kenangan..kenangan itu akan berlalu..segalanya akan menjadikan kita terhibur bila rasa sunyi...oleh itu...ciptalah semanis2 kenangan agar kita rasa bertuahnya memiliki kenangan itu..

Sunday, July 23, 2006

sAhaBat..

assalamualaikum...dah lame tak bukak blog ni...rasenye dah kaku dah tangan ni nak menaip..nak coret ape pun takde idea dah...tp hari ni rase tergerak hati nak bukak...rase nak taip gak skit..
juz for atikah n asma`...i miss u all..i`v overheard dat u 2 already pregnant...and i heard dat atikah will have baby boy....hmm...i dont know wat cuold i say...hehehe..juz..congratulations for u all...hope dis can make ur life better and happier...hahaa...sori for da broken english dat i`v created it...kikik...jgn bgth kat teacher pat...kecik ati die kang...but i dun know wether u 2 will open my blog or not...wat ever la...as long as i remember u..and u too...dah lame tk dengar sore korg...aku bkn tak nak call korg..tp aku tk th korg punye number..lagipun nak call ke sane makan blanje skit...hehe..bkn kedekut tp jimat weh...tp klu korg aktifkan celcom korg kat sane leh la aku call...tp aku rase korg tak aktifkan kan?! tkpe la...tkde rezeki kot...aku tau korg pregnant pun dr mardhiyah...die call hari khamis lps..klu tak silap le..ape pun...aku doakan mda korg berjaya wat MA tuu...dan balik cepat2..aku windu kat korg...taraa...

1 Comments:

At 11:03 AM, Blogger alfuhikmah said...

assalamualaikum,,,

apa khabar si penulis? memang dah lama nak tanya khabar kawe kat sana, tapi tulah,,, hajat tak kesampaian lagi,,phone number dah ada,,sorilah tak ring lagi,,macam mana sekarang? hari ni, baru dapat internet kat rumah, duk belek2 blog, rupanye bukan semua blog kawan2ku mati, masih ada lagi yang bernyawa, tulah reply kat blog kawe sikit ni. takde apelah nak diperkatakan,,,cuma doa2kanlah kiteorang kat sini ye,,.semoga sahabat di tanah air berada dalam keadaan sihat walafiat dan tetap meneruskan apa2 aktiviti atau pekerjaan dalam mencari keredhaan tuhan... terima kasih atas ucapan tahniah dan doakanlah untuk sahabatmu ini..insyaAllah sekiranya dipanjangkan umur, kita dapat berjumpa lagi.. wassalam.

 

Post a Comment

<< Home